• Sztyca podsiodłowa 300 mm ‎KALLOY UNO TE379-25,4

Symbol: 8430525004108RN
Stan Powystawowy
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 Tak
64.83
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu Zamów do godziny 12:00 a zamówienie zrealizujemy tego samego dnia!
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
Kurier - przedpłata 15
Kurier - płatne przy odbiorze 22
Dostępność 1 szt.

Zamówienie telefoniczne: 668280082

Dzisiaj, chcielibyśmy zaoferować Wam, drodzy Państwo:

 

Sztyca podsiodłowa 300 mm ‎KALLOY UNO TE379-25,4

 

Sztyca podsiodłowa wykonana z wysokiej jakości materiałów, lekka, trwała i odporna na odkształcenia. Zacisk wspornika siodełka jest wykonany z wytrzymałego aluminium, odporny na korozję. Specjalna obróbka powierzchni, odporna na ścieranie i zarysowania. Konstrukcja zapewnia lepsze wrażenia podczas jazdy na rowerze.

 

Zakres dostawy:

Sztyca podsiodłowa 300 mm ‎KALLOY UNO TE379-25,4

 

Marka: Uno Kalloy

Model: TE379-25,4

Kolor: Srebrny

Rozmiar: 25,4mm

Długość: 300 mm

8430525004108RN

SP

 

Produkt powystawowy, 100% sprawny technicznie (produkt sprawdzony przez wyspecjalizowany serwis). lub opakowanie zastępcze. Produkt zostaje wysłany do klienta gotowy do pracy.

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Lista ostrzeżeń dotyczących bezpieczeństwa sztyc rowerowych oparta o wymagania Rozporządzenia (UE) 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR):

* Upewnij się, że sztyca jest kompatybilna z ramą roweru i średnicą wewnętrzną rury podsiodłowej. Niezgodność może prowadzić do uszkodzenia ramy lub nieprawidłowego zamocowania sztycy.

* Sprawdź, czy sztyca jest prawidłowo zamocowana i dokręcona zgodnie z zaleceniami producenta. Zbyt słabe dokręcenie może spowodować poluzowanie się sztycy podczas jazdy.

* Regularnie kontroluj sztycę pod kątem uszkodzeń, pęknięć lub korozji. Uszkodzona sztyca może pęknąć podczas jazdy, powodując utratę kontroli nad rowerem.

* Nie przekraczaj maksymalnego dopuszczalnego wysunięcia sztycy, oznaczonego na produkcie. Przekroczenie limitu może osłabić konstrukcję i zwiększyć ryzyko złamania.

* Używaj wyłącznie akcesoriów i zacisków podsiodłowych zalecanych przez producenta sztycy. Nieodpowiednie akcesoria mogą uszkodzić sztycę lub spowodować jej nieprawidłowe działanie.

* W przypadku regulowanych sztyc (np. amortyzowanych), regularnie serwisuj mechanizm zgodnie z instrukcją producenta. Nieserwisowany mechanizm może ulec awarii podczas jazdy.

* Po każdej regulacji wysokości siodełka, sprawdź czy zacisk sztycy jest prawidłowo dokręcony. Niedokręcony zacisk może spowodować nagłą zmianę wysokości siodełka podczas jazdy.

* Nie modyfikuj sztycy w żaden sposób (np. przez wiercenie otworów). Modyfikacje mogą osłabić strukturę i zwiększyć ryzyko uszkodzenia.

* Jeśli sztyca jest wykonana z włókna węglowego, używaj klucza dynamometrycznego do dokręcania zacisku, aby uniknąć przekroczenia dopuszczalnego momentu obrotowego. Zbyt mocne dokręcenie może uszkodzić włókno węglowe.

* W przypadku sztyc z jarzem na dwie śruby, dokręcaj je równomiernie, aby uniknąć naprężeń i uszkodzenia prętów siodełka.

* Regularnie czyść i smaruj sztycę, aby zapobiec korozji i zapewnić płynną regulację wysokości siodełka.

* W przypadku sztyc z wewnętrznym prowadzeniem linek (np. do regulacji wysokości), upewnij się, że linki są prawidłowo poprowadzone i nie blokują mechanizmu.

* Przy montażu siodełka, upewnij się, że pręty siodełka są prawidłowo osadzone w jarzmie sztycy. Nieprawidłowe osadzenie może spowodować uszkodzenie siodełka lub sztycy.

* W przypadku używania smarów lub środków do czyszczenia, upewnij się, że są one kompatybilne z materiałem, z którego wykonana jest sztyca (szczególnie ważne dla włókna węglowego).