• Kask motocyklowy Otwarty Retro Vintage L 56-60cm na skuter Westt mat

Symbol: 4252018900544
Stan Nowy
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 Tak
263.47
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu Zamów do godziny 12:00 a zamówienie zrealizujemy tego samego dnia!
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
Kurier - przedpłata 15
Kurier - płatne przy odbiorze 22
Dostępność 2 szt.

Zamówienie telefoniczne: 668280082

Dzisiaj, chcielibyśmy zaoferować Wam, drodzy Państwo:

 

Kask motocyklowy Otwarty Retro Vintage Rozmiar L 56-60cm na skuter Westt

 

Dzięki temu kaskowi motocyklowemu retro będziesz bezpieczny i stylowy na motocyklu, skuterze lub Vespie. Podczas przejażdżki po mieście klasyczny wygląd przypomni Ci dawne czasy.

Retro kask odrzutowy jest zgodny z europejską normą bezpieczeństwa ECE R 22/05 i podlega surowym wymogom bezpieczeństwa - wszystko dla Twojego bezpieczeństwa.

Jest optymalnie dopasowany dzięki odpornej na zarysowania skorupie ABS i wzmocnionemu paskowi podbródka, co zapewnia wygodną i bezpieczną jazdę przez cały czas.

Wykonany z lekkiej skorupy ABS i amortyzującego wstrząsy EPS o różnej gęstości - dzięki temu ma mocną, odporną na uderzenia i lekką konstrukcję.

Wyściółka jest oddychająca. Można ją zdjąć i wyprać, co zapewnia dodatkowy komfort.

Zmierz obwód głowy w najszerszym miejscu ok. 2 cm nad uszami.

Kask dobrze przylega do głowy, a mimo to jest przyjemny w dotyku. Kask nie może się poruszać, gdy potrząsasz głową, inaczej byłby zbyt duży. Nie może on jednak powodować odcisków (wtedy byłby zbyt mały).

W zestawie znajduje się również worek do przechowywania, przenoszenia kasku. 

 

Producent: Westt

Kolor: czarny mat

Rozmiar: L 56-60cm 

Certyfikat: ECE R22.05

 

az

4252018900544

Produkt nowy / .

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Żaden kask w pełni nie chroni przed skutkami uderzenia, zarówno przy wysokich jak i przy niskich prędkościach.

Używaj wyłącznie kasku, który ściśle przylega do całej powierzchni głowy, zawsze właściwie zapinaj pasek

Kaski są projektowane tak aby zaabsorbować siłę JEDNEGO uderzenia. Jeżeli Twój kask ochronił Cię przed skutkami wypadku, wymień go na nowy. Twój kask został zaprojektowany tak, aby rozproszyć siłę uderzenia na jak największym obszarze. Nawet jeżeli hełm wygląda na nieuszkodzony, jego okres użytkowania się skończył po pierwszym uderzeniu. Podczas zderzenia z przeszkodą struktura wypełnienia kasku ulega sprasowaniu i traci zdolność absorbcji kolejnego uderzenia.

Czyść swój kask ostrożnie. Nigdy nie używaj gorącej lub słonej wody, benzyny, płynu do szyb lub innych rozpuszczalników. Te substancje mogą poważnie uszkodzić wewnętrzną strukturę materiału bez żadnych widocznych oznak. Kask uszkodzony lub osłabiony ich działaniem może nie być w stanie zapewnić właściwej ochrony, co może skutkować poważnymi obrażeniami lub śmiercią. Właściwa pielęgnacja kasku polega na przecieraniu skorupy miękką szmatką zanurzaną w roztworze 5 – 6 kropel łagodnego mydła rozpuszczonego w 1 litrze ciepłej wody. Następnie kask należy przetrzeć szmatką zwilżoną czystą wodą.

Nigdy nie modyfikuj kasku. Wiercenie otworów lub przecinanie skorupy kasku lub wypełnienia jest bardzo niebezpieczne. Modyfikacje mogą poważnie osłabić hełm. Przeróbki zapięcia znacznie je osłabiają i mogą spowodować jego niesprawność w trakcie wypadku.

Traktuj swój kask właściwie. Nigdy nie przewoź kasku wiszącego na uchwycie obok motocykla. Nie wieszaj go na kierownicy ani na lusterku. Nie siadaj na kasku i nie rzucaj nim. Nie wystawiaj wyściółki na działanie promieni słonecznych ani temperatury powyżej 50°C. Przechowuj kask z dala od źródeł ciepła.

Zawsze sprawdzaj swój kask przed jazdą. Sprawdź wszystkie śruby i mocowania innych elementów. Dokręć w razie potrzeby. Sprawdź skorupę pod kątem rys i pęknięć. Silny kwas (np. elektrolit z akumulatora) może uszkodzić strukturę materiału. Jeżeli stwierdzisz rysy lub pęknięcia, natychmiast zaprzestań użytkowania kasku. Elementy z tworzyw sztucznych mogą zacząć tracić swoje właściwości po upływie około 5 lat od daty produkcji. Jeżeli stwierdzisz pogorszenie właściwości któregokolwiek z komponentów, wymień go na nowy. Sprawdź działanie zapięcia. Upewnij się, że centralna poduszka wyściółki i poduszki policzkowe są właściwie przymocowane.

Nie lakieruj ponownie kasku. Odradzamy ponowne lakierowanie kasków, ponieważ lakiery i rozpuszczalniki mogą uszkadzać materiały użyte do jego budowy. Kask uszkodzony lub osłabiony przez ponowne lakierowanie może nie zapewniać właściwej ochrony w razie wypadku. Jeżeli musisz lakierować swój kask, skonsultuj się ze sprzedawcą.

Pamiętaj: kask ogranicza przenikanie dźwięku i zmniejsza percepcję ważnych zmian w otoczeniu. Kiedy nosisz kask, szczególnie typu integralnego, jesteś w pewnym stopniu odizolowany od otoczenia. Zmiany warunków zewnętrznych mogą Cię nieraz zaskoczyć. Noszenie kasku ogranicza również percepcję dźwięków z otoczenia, np. z ruchu drogowego wokół Ciebie. Zjawisko to nasila się wraz ze wzrostem prędkości. Aby zredukować zagrożenia miej zawsze świadomość rodzaju kasku, w jakim podróżujesz, prędkości z jaką jedziesz oraz wpływu tych czynników na Twoją percepcję czynników zewnętrznych.

Zapięcie mikrometryczne – wsuń listwę zębatą do wewnątrz zatrzasku do punktu osiągnięcia właściwego napięcia paska. Pamiętaj, że listwa zębata pozwala na końcowe ustalenia napięcia. Długość paska powinna zostać wstępnie wyregulowana przy pomocy klamry umieszczonej na dłuższej części paska. Aby zwolnić zapięcie pociągnij za taśmę zapadki i wysuń listwę z zatrzasku.